IQ
IQ
تقویت مغز 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان IQ و آدرس iq.20.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





سلام

هدف من کمک به شما انسان هاست

من میخوام بهتون یاد بدم که چطوری با نگاه به افراد،داستان زندگیشونو بگید



نظرات شما عزیزان:

ابجی مریم
ساعت8:37---15 فروردين 1392
سلام عزیزم.من هروز میام یاهو ولی نمیدونم چرااز لیستم حذف شدی ودیگه نمیتونم اضافت کنم کمکم کن دوستت دارم داداشی
پاسخ:salam abji,rahesho baladam,behet yad midam badan ke chetori dorostesh koni.manam dooset daram,abjie mehrabooni hasty:-*


maryam
ساعت11:41---10 فروردين 1392
نیما مریمم ابجیت

تو که منو نمیخواستی حداقل یه پیام میذاشتی باخداحافظی میرفتی

واست بهترینها رو ارزو دارمپاسخ:salam abji jan,khoobi? barat yahoo koli pm gozashtam vali javab nemidi.nemidoonam chera yahoo nemiay.montazeretam.hatman javab bedi ha azizam.to abjie kheyli goli hasty.:)


ابجی مریمت
ساعت10:57---8 فروردين 1392
داداشی وبت عالیه به روزش کن مراقب مهربونیات باش

ابجی مریمت
ساعت10:57---8 فروردين 1392
داداشی وبت عالیه به روزش کن مراقب مهربونیات باش

sara
ساعت8:44---1 فروردين 1392
پاسخ:mamnoon baraye dandoonat !!!

سپندار مزد
ساعت19:10---6 اسفند 1391
سلام سایت بسیار معرکه ای داری ممنون دادا

کوشا
ساعت19:51---2 اسفند 1391
سلام نیما جان . فکر کنم بد نباشه به وبلاگ شرلوک هلمز ساکن B221 خیابان بیکر سر بزنی و قسمت نظرات جدید پست ثابتو بخونی .
پاسخ:salam koosha mamnoon az nazaret baraye javab soalat miam too webloget nazar mizaram in chan rooz saram shoolooghe badan miam bazam mamnoon az nazaret


کوشا
ساعت13:51---1 اسفند 1391
سلام . این رو بدون اغراق می گم :‌
وبلاگت از بهترین وبلاگ هایی هستش که تا به حال دیدم . خوشحال میشم به وبم سر بزنی .
من مثل تو مطالب باحالی دارم .
راستی لینک هم شدید . منتظر نظراتتان در وبلاگم هستم .
با آرزوی موفقیت !


Faeze
ساعت22:03---18 بهمن 1391
پاسخ:inke hamishe behem sar mizani,mano khosh hal mikone.azat mamnoonam.bazam pisham bia :)

mahsa
ساعت12:23---18 بهمن 1391
چهارتا یک رمز مطالبه

مرسی که بهم سر زدی
پاسخ:khahesh mikonam,vali man ramzo zadamo ghabool nakard!!!


asale nima
ساعت1:05---12 بهمن 1391
salam nimae

doset darammmmmmmmپاسخ:salammmmmm manam hamin tor :)


asale nima
ساعت1:03---12 بهمن 1391
salam nimaeeeeeeeeeeeeee

chatori?

asalitam

پاسخ:saaaalaaam mer30 mamnoon ke weblogam oomadi ;)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 6 بهمن 1398برچسب:روانشناسی,عقل,ذهن, ] [ 1:32 ] [ Nima ]

.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

این وبلاگ هدفش افزایش قدرت ذهنی شماست!!!
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 84
بازدید کل : 38615
تعداد مطالب : 17
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1

???? ?? ??



?
?
?
  • مطالب علمی
  • بازمانده